Syndetics omslagsbild
Bild från Syndetics

Professional development in formative assessment : effects on teacher classroom practice and student achievement / Catarina Andersson.

Av: Medverkande: Språk: Engelska Serie: Doktorsavhandlingar i pedagogiskt arbete ; 62Utgivningsuppgift: Umeå : Department of science and mathematics education, Umeå universitet, 2015Beskrivning: 113 sISBN:
  • 9789176012567
Ämnen: Fler format: Även utgiven elektroniskt: Professional development in formative assessment : effects on teacher classroom practice and student achievementDDK-klassifikation:
  • 371.26 23/swe
Annan klassifikation:
  • Emk
Onlineresurser: Avhandlingskommentar: Diss. (sammanfattning) Umeå : Umeå universitet, 2015
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Placering Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Biblioteket HKR Biblioteket 371.27 Andersson Tillgänglig 11156000188477
Antal reservationer: 0

Härtill 4 uppsatser

Diss. (sammanfattning) Umeå : Umeå universitet, 2015