Syndetics cover image
Image from Syndetics

Sociala? Medier? : en antologi om en ny tid / Michael Nilsson (red.) och 35 andra sociala medieskribenter.

Contributor(s): Language: Swedish Publisher: Malmö : Manifesto, 2011Description: 215 sISBN:
  • 9789197889513
Subject(s): DDC classification:
  • 302.231 22/swe
Other classification:
  • Bv
Contents:
"Ur innehållet: Amelie Hedenstierna, Camilla Olsson och Isabelle Luc om det interna marknadsföringsperspektivet / Anders Printz om passionen som ledstjärna / Andreas Ekström om svenskarna på Google / Anna Andersson och Malou Wik Yeung om sociala livsmedelsproducenter / Anna Ehn om statusens betydelse på Facebook / Anna-Mi Wendel om kunden som marknadsförare / Claes Foxérus om ägandet i sociala medier / Daniel Persson om det interaktiva visitkortet / Elisabeth Björnram om den kulturella sektorn / Eva Gustafsson och Claes Ohlsson om sociala medier i marknadsföringens läroböcker / Fredrik Lundqvist och Johan Lundin om storföretagens syn på social media / Helena Molin om livet på Facebook och Twitter m.m. / Jan Isaksson om sociala medier i Kina / Jenny Chiem om lockelsen i det privata / Jetmira Ajdari om Farmvilles framgångsrecept / Josefin Andersson om Twitter som omvärldsbevakning / Josefin Leiman och Magnus Friberg om den sociala juridiken / Kristina Alexanderson om Twitter i klassrummet / Lovisa Åblad om de sociala nätverkens psykologi / Malin Sundström om varför unga använder Facebook / Mathias Klang om sociala medier och staten / Mattias Åkerberg om världens bästa publiceringssystem / Michael Nilsson om ensamhet, tvåsamhet och lönsamhet / Miyako Soeda och Robert Nyman om Facebook som marknadsföringskanal / Petra Lundin om Media Of Your Own? / Sanna Trygg om opinionsbildning på nätet"
Holdings
Item type Current library Shelving location Call number Status Date due Barcode Item holds
Book Biblioteket HKR Biblioteket 302.23 Sociala Available 11156000170340
Total holds: 0

"Ur innehållet: Amelie Hedenstierna, Camilla Olsson och Isabelle Luc om det interna marknadsföringsperspektivet / Anders Printz om passionen som ledstjärna / Andreas Ekström om svenskarna på Google / Anna Andersson och Malou Wik Yeung om sociala livsmedelsproducenter / Anna Ehn om statusens betydelse på Facebook / Anna-Mi Wendel om kunden som marknadsförare / Claes Foxérus om ägandet i sociala medier / Daniel Persson om det interaktiva visitkortet / Elisabeth Björnram om den kulturella sektorn / Eva Gustafsson och Claes Ohlsson om sociala medier i marknadsföringens läroböcker / Fredrik Lundqvist och Johan Lundin om storföretagens syn på social media / Helena Molin om livet på Facebook och Twitter m.m. / Jan Isaksson om sociala medier i Kina / Jenny Chiem om lockelsen i det privata / Jetmira Ajdari om Farmvilles framgångsrecept / Josefin Andersson om Twitter som omvärldsbevakning / Josefin Leiman och Magnus Friberg om den sociala juridiken / Kristina Alexanderson om Twitter i klassrummet / Lovisa Åblad om de sociala nätverkens psykologi / Malin Sundström om varför unga använder Facebook / Mathias Klang om sociala medier och staten / Mattias Åkerberg om världens bästa publiceringssystem / Michael Nilsson om ensamhet, tvåsamhet och lönsamhet / Miyako Soeda och Robert Nyman om Facebook som marknadsföringskanal / Petra Lundin om Media Of Your Own? / Sanna Trygg om opinionsbildning på nätet"

Indexeringslänk