Sociala? Medier? : en antologi om en ny tid / Michael Nilsson (red.) och 35 andra sociala medieskribenter.
Language: Swedish Publisher: Malmö : Manifesto, 2011Description: 215 sISBN:- 9789197889513
- 302.231 22/swe
- Bv
Item type | Current library | Shelving location | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Biblioteket HKR | Biblioteket | 302.23 Sociala | Available | 11156000170340 |
"Ur innehållet: Amelie Hedenstierna, Camilla Olsson och Isabelle Luc om det interna marknadsföringsperspektivet / Anders Printz om passionen som ledstjärna / Andreas Ekström om svenskarna på Google / Anna Andersson och Malou Wik Yeung om sociala livsmedelsproducenter / Anna Ehn om statusens betydelse på Facebook / Anna-Mi Wendel om kunden som marknadsförare / Claes Foxérus om ägandet i sociala medier / Daniel Persson om det interaktiva visitkortet / Elisabeth Björnram om den kulturella sektorn / Eva Gustafsson och Claes Ohlsson om sociala medier i marknadsföringens läroböcker / Fredrik Lundqvist och Johan Lundin om storföretagens syn på social media / Helena Molin om livet på Facebook och Twitter m.m. / Jan Isaksson om sociala medier i Kina / Jenny Chiem om lockelsen i det privata / Jetmira Ajdari om Farmvilles framgångsrecept / Josefin Andersson om Twitter som omvärldsbevakning / Josefin Leiman och Magnus Friberg om den sociala juridiken / Kristina Alexanderson om Twitter i klassrummet / Lovisa Åblad om de sociala nätverkens psykologi / Malin Sundström om varför unga använder Facebook / Mathias Klang om sociala medier och staten / Mattias Åkerberg om världens bästa publiceringssystem / Michael Nilsson om ensamhet, tvåsamhet och lönsamhet / Miyako Soeda och Robert Nyman om Facebook som marknadsföringskanal / Petra Lundin om Media Of Your Own? / Sanna Trygg om opinionsbildning på nätet"
Indexeringslänk