Syndetics omslagsbild
Bild från Syndetics

Sociala? Medier? : en antologi om en ny tid / Michael Nilsson (red.) och 35 andra sociala medieskribenter.

Medverkande: Språk: Svenska Utgivningsuppgift: Malmö : Manifesto, 2011Beskrivning: 215 sISBN:
  • 9789197889513
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 302.231 22/swe
Annan klassifikation:
  • Bv
Innehåll:
"Ur innehållet: Amelie Hedenstierna, Camilla Olsson och Isabelle Luc om det interna marknadsföringsperspektivet / Anders Printz om passionen som ledstjärna / Andreas Ekström om svenskarna på Google / Anna Andersson och Malou Wik Yeung om sociala livsmedelsproducenter / Anna Ehn om statusens betydelse på Facebook / Anna-Mi Wendel om kunden som marknadsförare / Claes Foxérus om ägandet i sociala medier / Daniel Persson om det interaktiva visitkortet / Elisabeth Björnram om den kulturella sektorn / Eva Gustafsson och Claes Ohlsson om sociala medier i marknadsföringens läroböcker / Fredrik Lundqvist och Johan Lundin om storföretagens syn på social media / Helena Molin om livet på Facebook och Twitter m.m. / Jan Isaksson om sociala medier i Kina / Jenny Chiem om lockelsen i det privata / Jetmira Ajdari om Farmvilles framgångsrecept / Josefin Andersson om Twitter som omvärldsbevakning / Josefin Leiman och Magnus Friberg om den sociala juridiken / Kristina Alexanderson om Twitter i klassrummet / Lovisa Åblad om de sociala nätverkens psykologi / Malin Sundström om varför unga använder Facebook / Mathias Klang om sociala medier och staten / Mattias Åkerberg om världens bästa publiceringssystem / Michael Nilsson om ensamhet, tvåsamhet och lönsamhet / Miyako Soeda och Robert Nyman om Facebook som marknadsföringskanal / Petra Lundin om Media Of Your Own? / Sanna Trygg om opinionsbildning på nätet"
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Placering Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Biblioteket HKR Biblioteket 302.23 Sociala Tillgänglig 11156000170340
Antal reservationer: 0

"Ur innehållet: Amelie Hedenstierna, Camilla Olsson och Isabelle Luc om det interna marknadsföringsperspektivet / Anders Printz om passionen som ledstjärna / Andreas Ekström om svenskarna på Google / Anna Andersson och Malou Wik Yeung om sociala livsmedelsproducenter / Anna Ehn om statusens betydelse på Facebook / Anna-Mi Wendel om kunden som marknadsförare / Claes Foxérus om ägandet i sociala medier / Daniel Persson om det interaktiva visitkortet / Elisabeth Björnram om den kulturella sektorn / Eva Gustafsson och Claes Ohlsson om sociala medier i marknadsföringens läroböcker / Fredrik Lundqvist och Johan Lundin om storföretagens syn på social media / Helena Molin om livet på Facebook och Twitter m.m. / Jan Isaksson om sociala medier i Kina / Jenny Chiem om lockelsen i det privata / Jetmira Ajdari om Farmvilles framgångsrecept / Josefin Andersson om Twitter som omvärldsbevakning / Josefin Leiman och Magnus Friberg om den sociala juridiken / Kristina Alexanderson om Twitter i klassrummet / Lovisa Åblad om de sociala nätverkens psykologi / Malin Sundström om varför unga använder Facebook / Mathias Klang om sociala medier och staten / Mattias Åkerberg om världens bästa publiceringssystem / Michael Nilsson om ensamhet, tvåsamhet och lönsamhet / Miyako Soeda och Robert Nyman om Facebook som marknadsföringskanal / Petra Lundin om Media Of Your Own? / Sanna Trygg om opinionsbildning på nätet"

Indexeringslänk