Syndetics omslagsbild
Bild från Syndetics

Läsa, förstå, analysera : en komparativ studie om svenska och franska gymnasieelevers reception av en narrativ text / Maritha Johansson.

Av: Medverkande: Språk: Svenska Språk på sammanfattning: Engelska, Franska Serie: Linköping studies in pedagogic practices ; 25Utgivningsuppgift: Linköping : Linköpings universitet, Institutionen för kultur och kommunikation, 2015Utgåva: 1. upplBeskrivning: 268 s. illISBN:
  • 9789176859643
Ämnen: Fler format: Även utgiven elektroniskt: Läsa, förstå, analyseraDDK-klassifikation:
  • 807.1 23/swe
Onlineresurser: Avhandlingskommentar: Diss. Linköping : Linköpings universitet, 2015
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Placering Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Biblioteket HKR Biblioteket 807.1 Johansson Tillgänglig 11156000188900
Antal reservationer: 0

Diss. Linköping : Linköpings universitet, 2015

Med sammanfattning på engelska och franska